Om Silje`s strikkeliv

Siljes strikkeliv ble startet av Silje Amundsen og hadde sin begynnelse i en stadig økende og på grensen til avhengig strikke-interesse. Bedriften så sin spede begynnelse sommeren 2020 og arbeidet begynte med å starte en liten nettbutikk som i første omgang skulle tilby ett bredt utvalg av garn til fornuftige priser.

Etter hvert som behovet har økt så har også utvalget av garn og forskjellig garn og annet strikketilbehør blitt lagt til porteføljen.

Våren 2021 var ønsket der om å starte en fysisk butikk og da begynte letingen etter ett passende lokale. Det er ikke lett å drive en garnbutikk og det satte også sine begrensinger på både størrelse og plassering. Vi ble derfor kjempebegeistret da vi fikk mulighet til å overta nylig brukte butikklokaler rett ved en Sørlandets hovedflyplass, Kjevik. Lokalene er av eldre dato, men etter mye arbeid følte vi at lokalene tilfredsstilte våre initiale krav og åpningsdato ble da satt.

Vi anser oss fortsatt i en oppstartsfase og vi lærer noe nytt om det å drive butikk hver dag. (Hemlighet: Det er ikke bare enkelt)

Vi møter stadig på nye utfordringer, men syns det vi har fått til så langt er blitt veldig bra.

Håper vi ser deg enten i butikken eller ved din neste nett-bestilling.

118874713_109470144224848_1489050069612621983_n_edited.jpg